wtorek, 21 kwietnia 2015

American Quater Horse :)


American Quarter Horse !!♥♥♥



Siemka wszystkim !!!!! Dawno już nie wchodziłam na mojego bloga, ale mam trochę opóźnioną , wiadomość !!! No więc nie którzy z was już wiedzą , że do Jorvik przybyły nowe konie !!! , a te konie to ,, American Quarter Horse ". Są to bardzo przesłodkie koniki , ale bardzo szybkie . !!! W jorvik jest ich tylko 3 !!!. Pierwszy AQH  jest w Jodłowym Gaju - Jest on Izabelowaty , drugi AQH jest na Farmie Marley 'a - Jest on Kary , a trzeci AQH jest w Forcie Pinta i jest - Gniady . AQH to bardzo szybkie konie , jeśli chodzi o konie w  tej sławnej grze !!! Jak już wiecie  AQH mają Animacje , te animacje to m.n.i - jedzenie siana , ruszanie uszami i podnoszenie tylnego ,, chyba prawego " kopyta nie jestem pewna może to było lewe kopyto , dobra nieważne . No więc konie AQH są bardzo dobre i każdy chciałby je mieć przy najmniej ja tak sądzę . AQH kosztują wszędzie tak samo , a ich cena to niestety - 890 star coins !!! Tutaj macie zdjęcie trzech ,, American Quarter Horse " . Pozdro !!!!! ♥♥♥







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz